Twoja przeglądarka nie obsługuje skryptów JavaScript - działanie strony jest mocno ograniczone.

Co trzeba wiedzieć, żeby prawidłowo skalkulować budżet, zrealizować i rozliczyć projekt – cz.1/3

(Data i czas/Date & Time):
10/12/2020  10:00 - 12:00
(Miejsce/Location):
On-line
(Organizator/Organizer):
KPK PB UE

Zapraszamy na pierwsze spotkanie z serii szkoleń on-line dla osób zaangażowanych w przygotowanie budżetu do wniosków projektowych oraz w proces zarządzania finansowo-administracyjnego i rozliczanie projektów H2020.

Szkolenie bazuje na informacjach zawartych w dokumentach opublikowanych przez Komisję Europejską:

 

Zawartość merytoryczna:

Informacje ogólne

  • Skład konsorcjum projektowego
  • Rola koordynatora i partnerów w realizacji projektu
  • Umowa grantowa i umowa konsorcjum

Zasady kwalifikowalności kosztów w projektach

Omówienie poszczególnych kategorii kosztów:

  • podwykonawstwo
  • podróże i diety
  • sprzęt trwały
  • zakup towarów i usług.

Szkolenie poprowadzą eksperci Krajowego Punktu Kontaktowego, pełniący funkcję Legal & Financial NCP:  Barbara Trammer oraz Bartosz Majewski.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu  zachęcamy do rejestracji.

Link do spotkania otrzymają Państwo e-mailem w późniejszym terminie.

ZAPRASZAMY!

Szkolenia będziemy prowadzili w Adobe Connect – INSTRUKCJA jak zainstalować aplikację:

 

Rejestracja/Registration

To wydarzenie jest już w całości zarezerwowane.

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: polityka prywatności.