PROGRAMÓW BADAWCZYCH UE
<< Wrz 2019 >>
pwścpsn
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Wczytuję mapę...

Data/Czas / Date/Time: 26/09/2016 - 27/09/2016
Całodniowe

Miejsce / Place: Incheba Conference Centre sala: ---

Kategorie tematyczne / Thematic categories:

Rodzaj wydarzenia / Type of event: Brokerage, Dzień Informacyjny, Konferencja

Organizator / Organizer: Komisja Europejska

ICT2016ICT Proposers’ Day to impreza organizowana rokrocznie przez Komisje Europejską. Jej celem jest promowanie badań i innowacji w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych i rozwijanie ich w ramach Programu Horyzont2020. Na wydarzenie to składają się spotkania z przedstawicielami KE, którzy poinformują o najnowszych konkursach-poznamy szczegóły programu pracy na rok 2017. ICT Proposers’ Day 2016 to okazja do spotkania się z naukowcami i przedsiębiorcami z innych krajów UE i możliwość omówienia pomysłów na projekty. Na sesjach networkingowych będzie można zaprezentować swój pomysł lub zapoznać się z pomysłami innych, nawiązać bezpośrednie kontakty i przedyskutować ew. formy współpracy w ramach spotkań brokerskich Face2Face.

Po Budapeszcie, Warszawie,Wilnie, Florencji i Lizbonie w tym roku spotkanie odbędzie się w Bratysławie.

Rejestracja na stronie: https://ec.europa.eu/digital-single-market/events/cf/ict-proposers-day-2016/register.cfm

Więcej szczegółów na temat imprezy na stronie: https://ec.europa.eu/digital-single-market/ict-proposers-day-2016

Program: https://ec.europa.eu/digital-single-market/events/cf/ict-proposers-day-2016/agenda.cfm

Networking (rejestracja na Face2Face możliwa po wcześniejszym zarejestrowaniu na ICT Proposers’ Day): https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/networking-ict-proposers-day-2016

Zapraszamy do udziału!

Aby w pełni wykorzystać możliwości jakie daje uczestnictwo w tym wydarzeniu warto się z nimi zawczasu zapoznać:

Po zalogowaniu mamy możliwość przeglądania i komentowania zamieszczonych treści jak również wysyłania bezpośrednich zapytań drogą mailową.

Dodatkowe uwagi praktyczne:

Profil– warto poświęcić trochę czasu na przygotowanie dobrego profilu. Pamiętajmy o zamieszczeniu zdjęcia, opisu doświadczeń firmy/instytucji, określenia obszaru zainteresowań firmy/instytucji w odniesieniu do tematyki konkursów H2020. Poza profilem ogólnym na sam event, mamy możliwość stworzenia bardziej rozbudowanego profilu na spotkania Face2Face. Tu poza opisem instytucji, mamy możliwość przedstawienia pomysłu projektowego (H2020 ICT Project Idea), lub opisanie naszego potencjału w kontekście konkretnego tematu konkursowego (H2020 ICT Expertise). Pamiętajmy o odznaczeniu profilu jako „public” dzięki temu pozostali uczestnicy będą mogli go oglądać i zapoznać się z naszą ofertą. Im pełniejszy profil tym większa szansa na trafienie na dobrych partnerów do rozmów i dalszej współpracy.

Wszystkie zamieszczone (i upublicznione)materiały są dostępne przed, w trakcie i po imprezie– warto wykorzystać tą okazję do zareklamowanie swojej organizacji!


Podziel się tą wiadomością z innymi:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone